۱۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۸:۰۱

پورفاطمی خبر داد:

20 میلیارد ریال برای رفع مشکل آب دشتی اختصاص یافت/ افزایش سه برابر اعتبارات عمران روستایی

20 میلیارد ریال برای رفع مشکل آب دشتی اختصاص یافت/ افزایش سه برابر اعتبارات عمران روستایی

دشتی - خبرگزاری مهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در سال جاری، مبلغ 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای رفع مشکلات آب شهرستان‌های دشتی و تنگستان اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد مهدی پور فاطمی عصر جمعه به اتفاق فرماندار شهرستان دشتی و جمعی از مدیران مسائل و مشکلات روستای بنو از توابع بخش شنبه و طسوج را بررسی و دستورات لازم را صادر کردند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر پروژه های عمرانی در سطح شهرستان دشتی در بخش‌های مختلف فعال است و تاکنون نیز اعتبارت ملی خوبی باتفاق فرماندار جذب شده است.

پورفاطمی بیان کرد: در سال جاری برای رفع مشکلات آب شهرستانهای دشتی و تنگستان مبلغ 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی اختصاص داده شده است.

وی همچنین از حل مشکل آب روستای اژدرخواب از توابع بخش شنبه وطسوج تا بهمن ماه سال جاری خبر داد.

افزایش سه برابر اعتبارات عمران روستایی

فرماندار شهرستان دشتی نیز گفت:  توسعه و عمران روستاها یکی از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید است و استاندار بوشهر نیز بر این موضوع تاکیدات زیادی داشته است.

وی افزود: در راستای نگاه دولت و استاندار بوشهر در شهرستان دشتی نیز توجه ویژه‌ای به این مقوله شده به طوری که در تخصیص اعتبارات عمرانی نسبت به سال گذشته سه برابر رشد داشته است.

فرماندار دشتی بر ضرورت توجه به روستاها تاکید کرد و خاطر نشان کرد:اگر مشکلات موجود در روستاها به حداقل برسد شاهد مهاجرت معکوس در روستاها خواهیم بود.

مهرجو با اشاره به اینکه عدم وجود زیر ساخت‌ها از جمله برق و راه مهمترین مشکلات موجود درروستای بنو است، بیان کرد: مقرر شد ادارات برق و راه وشهرسازی با همکاری امور عشایر  اقدامات لازم در خصوص بر طرف کردن مشکلات موجود به عمل آورند.

وی با تاکید بر نوسازی واحدهای مسکونی تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان این آمادگی را دارد که تسهیلات ساخت مسکن با کارمزد 4درصد در اختیار افراد قرار دهد و مصالح ساختمانی آنها را تامین کند.

لازم به ذکر است که روستای بنو از توابع بخش شنبه و طسوج است که در 49 کیلومتری شهر خورموج مرکز شهرستان قرار دارد و بر اساس آخرین سرشماری بعمل آمده دارای سه خانوار و12نفر جمعیت است.

کد خبر 2416402

برچسب‌ها